Activity

  • suitdriver7 posted an update 9 months, 3 weeks ago

    Avira Antivirus ، نام آشنایی در آنتی ویروس های رایگان است که بر اساس بررسی های انجام شده ضریب محافظتی آن ۹۹٫۹ درصد است، عملکرد خوب و رمانی بندی برای اسکن سیستم موجب شده تا کاربران زیادی از این نرم افزار بهره ببرند. اپلیکیشن آنتی ویروس Norton Security متعلق به کمپانیNorton بوده که همانند McAfee نام بسیار آشنایی در صنعت تولید نرمافزارهای آنتی ویروس به شمار میرود. با این وجود به دلیل عملکرد بسیار خوبی که دارد، جزء کاملترین و برترین اپلیکیشنهای آنتی ویروس اندرویدی موجود به شمار میرود. عملکرد آنتی ویروس درجه یک، محافظت از فیشینگ، و هشدارهای مربوط به وبسایتهای خطرناک، یک سرویس گذر محدودیت بدون محدودیت و یک مدیر رمز عبور، به علاوه ذخیره سازی پشتیبان گیری ابری و ابزارهای عملکرد برای کمک به افزایش سرعت رایانه شخصی و دستگاههای هوشمند شما. همانطور که تعداد کامپیوتر های شخصی بالاتر می رود ، کلاهبرداری های بدافزار و تبلیغات مزاحم نیز انجام می شود که می توانند دسترسی غیرمجاز به پرونده ها و داده های خصوصی ما را به دست آورند. بعد از روشن شدن مجدد سیستم، کار غیر فعال کردن آنتی ویروس در ویندوز 11 انجام خواهد شد و این ابزار دیگر روشن نمیشود. Data was c re​ated with the help  of  GSA ​Co nten​t ​Genera᠎tor DEMO !

    بهعلاوه اگر یک اپلیکیشن قانونی و رسمی مورد نفوذ مجرمان سایبری قرار بگیرد و بهعنوان ابزار سوءاستفاده بهرهبرداری شود، آنتیویروس باید آن را شناسایی کند. نرم افزار آنتی ویروس نه تنها بدافزارها را شناسایی و آنها را حذف میکند، بلکه از اطلاعات شما را در برابر انواع مختلف حملات سایبری نیز محافظت میکند. Sophos Home Premium سطح بالایی از محافظت را با قیمت پایین ارائه میدهد، بنابراین اگر میخواهید آرامش ذهنی برای کل خانواده بدون صرف هزینه زیاد داشته باشید، به عنوان بهترین آنتی ویروس ویندوز بسیار عالی است. این آنتی ویروس شبکه، رویکرد امنیتی لایهای اثباتشده شرکت بیت دیفندر را با ابزارها و فناوریهای نسل جدید ترکیب میکند تا عملکرد اهرمی و حفاظتی بالایی را برای تمام دستگاههای مورد استفاده در محیط سازمانی از جمله رایانههای رومیزی، لپتاپ، موبایل، سرورهای فیزیکی و مجازی ارائه دهد. همانطور که گفته شد، آنتی ویروس اندرویدی AndroHelm رایگان نبوده و از قیمت بالایی برخوردار است. به دلیل سنگین بودن این اپلیکیشن استفاده از آن در دستگاههای قدیمی اندرویدی با رده سختافزاری پایین توصیه نمیشود. آنتی ویروس اندرویدی AndroHelm به دلیل قیمت بالای آن نسبت به سایر اپلیکیشنهای هم نوع خود از محبوبیت کمتری برخوردار است. دقیقا همانند آنتی ویروس اندرویدی Eset Mobile، این اپلیکیشن نیز در نسخه رایگان خود قابلیتهای اساسی را در اختیار کاربران قرار داده است و با ارتقا آن به نسخه غیر رایگان کاربر قادر میسازد تا از دیگر قابلیتهای پیشرفتهتر این اپلیکیشن استفاده کند.

    با این حال با استفاده از نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن میتوان از قابلیتهای ذکر شده به طور کاملتری استفاده کرد. از دیگر قابلیتهای این اپلیکیشن میتوان به امکان آنتی اسپم، قابلیت ضد سرقت که شامل قفل ، ارسال پیام متنی و پاکسازی دستگاه از راه دور میشود، اشاره کرد. یکی از چندین قابلیتهای پرکاربرد این آنتی ویروس ارائه قابلیتی است که کاربر را قادر میسازد تا دستگاه خود را از راه دور مسدود ساخته و فایلهای آن را پاک کند. از دیگر قابلیتهای کاربردی این اپلیکیشن قدرتمند میتوان به قابلیت تسک کیلر (Task Killer)، قابلیت ضد سرقت و پاکسازی کامل حافظه از راه دور اشاره کرد. آنتی ویروس نود 32 ورژن 10 به عنوان یکی از بهترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس ها در بازار، به ما این امکان را می دهد که دستگاه هایمان را از تهدیدات دور کنیم. قابلیتهای این آنتی ویروس شامل اسکن دستگاه، محافظت دستگاه در مقابل تهدیدات و به روز رسانی مداوم پایگاه داده میشود. از جمله قابلیتهای آن میتوان به امکان اسکن فایلهای موجود در دستگاه، اسکن اپلیکیشنها و بازیهای نصب شده و محافظت از دستگاه در مقابل ویروسها و بدافزارها اشاره کرد. در نسخه رایگان این اپلیکیشن اسکن دستگاه انجام میشود در حالی که در نسخه غیر رایگان محافظت از دستگاه در مقابل ویروسها و بدافزارها، قابلیت ضد سرقت و دیگر قابلیتها از جمله ایجاد هشدار برای یافتن دستگاه در صورت گم کردن آن امکانپذیر است.

    برای انجام این کار، ابتدا وارد برنامه تنظیمات شوید. مزیت دیگر Malwarebytes این است که تقریباً برای هر پلتفرم مرکزی، از جمله iOS و Android، برنامههای امنیتی ارائه میکند. یکی دیگر از آنتی ویروسهای اندرویدی که نسخه ویندوزی آن نیز ارائه شده، آنتی ویروس AVG است. قابلیت “Booster” هم یکی دیگر از قابلیتهای اختصاصی آنتی ویروس Security 360 است که با استفاده از آن میتوانید عملکرد دستگاه اندرویدی خود را بهینهسازی و تقویت کنید. در حال حاضر اپلیکیشنهای رقیب زیادی وجود دارند اما همچنان این آنتی ویروس عملکرد بسیاری خوب خود را حفظ کرده است. اگر زمانی احساس کردید که ویندوز خیلی کند شده و در عملکرد آن اختلالی به وجود آمده است، این مورد هم نشان دهنده این موضوع خواهد بود که سیستم ویروسی شده است. اگر نگران ایمن نگه داشتن عکسهای خود هستید، این یک ویژگی واقعا مفید است. خرید آنتی ویروس نود ۳۲ اینجاست که اگر روی سه خط بالا سمت راست برنامه ضربه بزنید، میتوانید نوع نمایش این میزان مصرف را هم تغییر دهید. هنگامیکه روی این گزینه ضربه بزنید، پنجرهای با سه سربرگ باز میشود. با ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشرفته، این نرمافزار میتواند برنامهها، فایلها و وبسایتهای مشکوک را تشخیص داده و کاربران را در مقابل تهدیدات امنیتی محافظت کند.

Posted in