Activity

  • sinkquit5 posted an update 9 months, 1 week ago

    به عنوان مثال دانش آموزی که قرار است در کنکور 1402 شرکت کند باید برای دهم کتاب های چاپ 99، یازدهم چاپ 1400 و کتاب های دوازدهم را چاپ 1401 استفاده کند. او با بیان اینکه کتابهای دانشگاهی همواره مشمول دریافت یارانه میشدند، ادامه داد: سامانه خرید از کتابفروشیها امکانی را فراهم کرده که سیاستگذار بتواند یارانهای را که در اختیار دارد، صرف وظایف قانونی کند. با توجه به تأثیر سوابق تحصیلی و تاکید مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی بر وجود سابقه تحصیلی همه داوطلبان و تکلیف وزارت آموزش و پرورش در این زمینه، مقرر شد که آموزش و پرورش در سه نوبت آزمون ترمیم نمره برگزار کند تا اگر داوطلبی نمرات دروس اش کم بود با شرکت در آزمونهای ترمیم نمره این نمرات را بالاتر ببرد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات برگ سبز شمال (فروشگاه آنلاین کتاب کهن) میباشد. پاورپوینت گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشتههای گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ روز ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام و دفترچه انتخاب رشته آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

    آقایان ابوذر و کمیل نصری این کتاب هارو با همکاری گروه آموزش ماز تالیف کردن. در رابطه با ضعف سیستم آموزش مجازی و عدم یادگیری بهترین راه برای جبران استفاده از خدمات و منابع جانبی است که توسط بسیاری از موسسات ارائه می شوند و می توانند تمام و کمال شما را به چرخه یادگیری باز گردانند. پاتوق کتاب فردا بانک اطلاعاتی کاملی که عموم مردم می توانند به آن دسترسی داشته و از خرید اینترنتی کتاب لذت ببرند. امروزه روشهای متنوع و گوناگونی برای دستیابی به کتابهای الکترونیک که به اختصار E-Book نامیده میشوند، معمولا کتابهای الکترونیک در فرمتهایی نظیر PDF، EPUB و فرمتهایی دیگر که کمتر شناخته شده هستند، ساخته میشوند. بدون آن که نیاز باشد از قبل ثبت نام کرده باشید. که با احتساب 10 مرحله آزمون در طول سال و 2 مرحله جامع در مجموع هزینه ثبت نام حدود 800 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان می شود.

    یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبین آزمون های ارشد و دکتری یافتن منبع مناسب جهت مطالعه و تست زدن می باشد. این دسته از کتاب های جمع بندی تست های زیادی ندارن و خیلی تو این زمینه مانور ندادن. کتاب درسی های مدابوک بصورت آفست در چاپخانه چاپ شده اند و دارای کیفیت مناسب و مطابق با کتاب درسی وزارتی می باشند. یکی از مزایای سایت خرید کتاب درسی مدابوک آن است که شما در تمام بازه سال و هر وقت که بخواهید می توانید کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای مشاهده پاسخ سوالات باید جلد دوم را تهیه کنید. کتاب ریاضی ششم رشادت مبتکران در دسته کتاب های آموزشی قرار دارد این کتاب، کتابی سطح بالا و تست محور است و بیشتر تمرینات آن را سوالات تستی در بر می گیرد. منابعی که توی این قسمت معرفی میکنیم منابعی هستن که توجه ویژه ای روی آموزش زیست داشتن و علاوه بر درسنامه، تست های خوبی رو هم شامل میشن. توی این مقاله دانش آموزا رو به دو دسته تقسیم میکنیم. ​This article was w​ri tt en by GSA C on te nt Gener at​or Dem᠎ov᠎ersion!

    همونطور که می دونید زیست مهم ترین درس کنکوره.واسه همین منابعی که بهتون معرفی میکنیم باید خیلی کامل باشن. در پاسخ بهتون میگم که تا حدی درسته فرمایشتون ولی مسئله ای که هست اینه که در حال حاضر که حدود 1 ماه از کنکور 1401 گذشته تقریبا هیچ کدوم از انتشارات برای دروس عمومی کتابی که مناسب امتحانات نهایی باشه رو منتشر نکردن. توی این قسمت میخوایم منابعی رو بهتون معرفی کنیم که ویژه دانش آموزان با سطح ضعیفه. دانش آموزان مقطع دبیرستان یعنی دهمی ها، یازدهمی و دوازدهمی ها با توجه به اهمیت کنکور سراسری باید نسبت به سال چاپ کتاب های درسی دقت کنند. همانطور که در قسمت لوازم ممنوعه جلسه کنکور اشاره کردیم، بردن ماشین حساب به جلسه آزمون سراسری مجاز نیست و تخلف محسوب میشود. همانطور که می دانید جهت موفقیت در کنکوری که شما در آن شرکت میکنید، داشتن استعداد به تنهایی کافی نیست و داشتن کتاب های بروز و با کیفیت، نقش زیادی خواهد داشت. اگه میخوای کنکور 1402 و 1403 رو شرکت کنی با توجه به اینکه اعلام کردن عمومیا تو کنکور نمیان پس فعلا برای عمومیا کتاب نگیر. و پس از جوین شدن و پیوستن به این گروه، نام کتاب و نویسنده موردنظر خود را تایپ کنید.

Posted in