Activity

  • sharonclutch1 posted an update 9 months, 3 weeks ago

    اگر نمی دانید از کدام ویروسکش ها استفاده کنید، امروز با ما در ماگرتا همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ویروسی که اغلب منجر به اسهال و استفراغ نسبتا شدید، احساس تهوع و درد پیچشی در شکم می شود. بزرگ ترین و اصلی ترین برنامه محافظتی داخلی اندروید در برابر بدافزارها Google Play Protect می باشد. در این آزمون ، محصولات موفق با گواهینامه های “AV-TEST Certified” (برای کاربران خانگی) یا “AV-TEST Approved ” (برای کاربران سازمانی) شناخته میشوند. به عنوان مثال سنجش میزان تاثیر محصولات امنیتی بر عملکرد سیستم هنگام راه اندازی وب سایت ها، دانلود برنامه ها نتیجه عملکرد واحد محافظت است. سوال رایج دیگر این است که آیا نرم افزار آنتی ویروس رایگان، از ما در برابر حملات سایبری محافظت میکند؟ از ویژگیهای این آنتی ویروس عدم تأثیرگذاری منفی روی عملکرد رایانه و محافظت عالی در برابر ویروسها مییاشد. نامی که در طی این سالها همواره در میان اسامی آنتی ویروسهای رایگان شنیده شده است. که شامل یک لیست از انواع تعاریف مختلف از ویروس است که این نرم افزار به هنگام اسکن پروندهها به آنها رجوع میکند. به همین دلیل نیاز به آنتی ویروس شبکه احساس می شود. توصیه میشود از نوع رایگان آنتی ویروس شبکه استفاده نکنید و در صورت اجبار فقط از سایتهایی که کاملا به آنها اعتماد دارید بارگیری کنید.

    پیش از این نیز آنتی ویروس پاندا از ویژگی مشابهی در نوع عملکرد خود بهره میبرد که در مواقعی منجر به انجام فعالیتهای مخفیانه روی سیستم کاربر میشد. اینجاست که سیستم کنترل نرم افزار آنتی ویروس وارد عمل میشود. در مقایسه با دیگر بهترین برنامه های آنتی ویروس ویندوز 10 و ویندوز 11 ، آنتی ویروس خرید لایسنس eset smart security premium مانند یک میله داغ مسابقه خیابانی است-سبک ، ارزان ، سریع و موثر ، اما با کمی مزایای اضافی. اما اگر میخواهید از نسخه Internet Security این محصول استفاده کنید قیمت آن برای تک کاربر از 40 دلار شروع میشود که با شرایط دلار در ایران آن قدر مقرون به صرفه نیست. در واقع ضد بدافزار تخصص بیشتری دارد. محرمانه بودن: اطلاعات افراد فقط باید در دسترس کسی باشد که حق مشاهده آن را دارد. در این صورت با فعال بودن آنتی ویروس و فایروال امکان مشاهده سایت برای شما وجود نخواهد داشت. این نوع آنتی ویروس شبکه ساخته شرکت ماکروسافت است و یکی از بهترین آنتی ویروس های 2018 محسوب می شود.

    شرکتهای سازندهی این نرم افزارها همانند شرکت کسپرسی و بیت دیفندر، پایگاه دادهی گستردهای از ویروسها و بدافزارهای شناخته شده را جمعآوری میکنند و به نرمافزار نحوه شناسایی، نشانه گذاری و حذف آنها را آموزش میدهند. برخی از بهترین آنتی ویروس 2022 برای مک، رایانه شخصی و حتی دستگاههای تلفن همراه در دسترس هستند، در حالی که برخی دیگر فقط با ویندوز کار میکنند. BullGuard مجموعه کامل و مطمئنی است که امنیت سیستم شما را در برابر تمامی ویروس ها، نرم افزارهای مخرب و … جدیدترین نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت میتواند دادههای بیش از 400 میلیون رایانه را که در ویندوز 10 کار میکنند را برای کشف بدافزار جدید جمع آوری کند. و اگر شما نیز کاربر ویندوز هستید داشتن حداقل یک آنتی ویروس در رایانه خود الزامی است. طبق تستهای انجام شده Windows Security نسبت به بقیهی آنتی ویروسها در سطح پایین تری قرار میگیرد. این شرکت برای راضی و در امنیت نگه داشتن کاربران از دو نسخته AVG Antivirus و AVG Internet Security استفاده میکنه ، که AVG Antivirus برای حافظت از تهدیدات آنلاین یا آفلاین هستش , واین نرم افزار سیستم شما رو کند نمیکند .

    در نهایت نوبت به محصول پرچمدار کمپانی، یعنی Bitdefender Total Security میرسد که ابزارهایی برای نگهداری کامپیوتر شخصی دارد و علاوه بر ویندوز و مک، از سیستمهای عامل iOS و اندروید هم پشتیبانی میکند. این آنتیویروس مقاومت قابلقبولی را در برابر ویروسها از خود نشان میدهد و روند انجام این کار کمترین فشار را به سیستم وارد میکند. یافتن مکان دستگاه ربوده شده از طریق این قابلیت نیز امکانپذیر است. این آنتیویروس بهصورت رایگان در دسترس است و حفاظت همه جانبه در مقابل ویروسها را فراهم میآورد. به همین دلیل است که توصیه میشود ضدویروسهای امنیتی که دارای نمایندگی در ایران هستند را خریداری کنید تا ضمن دریافت خدمات پشتیبانی در صورت لزوم از راهنماییهای آنها استفاده کنید. این ساختهی دست مایکروسافت، در آزمایشات صورت گرفته توسط مرجع معتبر AV-Test یکی از بدترین امتیازها را در زمینههای شناسایی بدست آورده که آن را پشت سر تمامی این آنتی ویروسهای رایگان قرار میدهد. نکتهی منفی در خصوص AVG این است که ابزار ضد فیشینگ آن چندان قوی عمل نمیکند و این برنامه برخلاف همتای خود یعنی Avast از داشتن ویژگیهایی مانند افزونهها محروم است. این ویروس خود را کپی میکرد و پیام «I’m CREEPER: CATCH ME IF you can! ​This art icle h᠎as been creat​ed by GSA Content Generator Dem​ov ersion.

Posted in